سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ در مازندران راه اندازی شد

روابط‌عمومی مخابرات منطقه مازندران:
🔹️در راستای مسئولیت اجتماعی و برای پاسخگویی به سئوالات مردم عزیز سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ در  مخابرات منطقه مازندران راه اندازی شد.
🔹️این سامانه با همکاری تشکل مردم‌نهاد علوم پزشکی شهرستان بابل و مشارکت تعدادی از دانشجویانِ دوره‌های آخر دانشگاه علوم‌پزشکی این شهرستان با همکاران مخابرات منطقه مازندران آماده پاسخگویی به سئوالات مردم شریف استان در خصوص علائم سرماخوردگی و راه های پیشگیری از شیوع کرونا ویروس می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *