معرفی نامزد های انتخاباتی: سردار مهدی سعادتی

مهدی سعادتی کارشناس ارشد مدیریت است و در سال ۱۳۴۰ در خانواده‌ای مذهبی و متدین متولد شد. دوران تحصیلات وی همزمان با درگیری‌های قبل از انقلاب بود و حضور در شهرستان او را راضی نکرده برای مبارزه مستقیم با نظام شاهنشاهی عازم تهران شد.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل حساسیت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد ارگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده با ورود به نیروی مقاومت بسیج در کنار این ارگان مردمی عمر خود را صرف سازندگی، آبادانی و پاسداری از این مرز و بوم کرد.
سعادتی در جوانی با خانواده‌ای روحانی وصلت کرد و پس از آن راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد که در این بین برادرش مجید سعادتی به درجه رفیع شهادت و خود نیز به درجه جانبازی نائل آمد.

سوابق مبارزاتی مهدی سعادتی

حضور در مبارزات قبل از انقلاب علیه رژیم شاهنشاهی، حضور مستقیم در مبارزات علیه گروهک‌های منافقان، مارکسیست‌ها و تحرکات این گروهک‌ها در جنگل‌های آمل، حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس، معاون هماهنگی بسیج سپاه منطقه ۳ کشوری استان‌های شمالی (گیلان،گلستان و مازندران) به مدت دو سال، فرمانده منطقه مقاومت بسیج استان‌های هرمزگان، همدان، مازندران و خوزستان.

خلاصه‌ای از فعالیت‌ها در طول دوران مسئولیت

از میان فعالیت‌های گسترده‌ای که وی در طول دوران مسئولیت خود انجام داده، توان بالای سازندگی در هر استان، توجه خاص وی به مسائل زیربنایی فرهنگی و به‌کارگیری نیروهای متخصص علمی و متدین در عرصه‌های مختلف دوران مسئولیتش است.
همچنین توجه خاص به امور مستضعفان و محرومان و خانواده‌های شهدا در طول دوران خدمت، نقش مستقیم در ایجاد امنیت پایدار در ناامنیهای استان هرمزگان و خوزستان، مدیریت و یاری‌رسانی در حوادث غیرمترقبه زلزله و سیل، فعالیت‌های مشارکتی کمک به دولت در بخش‌های سازندگی و طرح هجرت، طرح انصار (مبارزه با گران‎فروشی و کنترل قیمت‌ها)، طرح صیانت از جنگل و مبارزه با قاچاق چوب، طرح احداث و مرمت و تعمیر و بازسازی مدارس، مساجد و منازل محرومان، فعالیت‌های بسیج سازندگی در عرصه‌های خدمات بهداشتی و درمانی، عمران و آبادانی روستاها، خدمات علمی و آموزشی، منابع طبیعی و کشاورزی، آموزش فنی و حرفه‌ای در سوابق وی وجود دارد.
سعادتی به دلیل روحیه خدمت رسانی، همکاری ویژه‌ای نیز در استان‌های محل خدمت خود همزمان با فعالیت دولت احمدی نژاد داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *